Velkomstbrev - Grundejerforeningen Sandager

Hoved menu:

Velkomstbrev

Velkomstbrev til nye medlemmer

Tillykke med den nye ejendom, som vi håber du/I får rigtig megen glæde af!

Vedlagt sender vi vores ordensreglement samt vedtægter. Vi holder generalforsamling en gang om året i juni måned, som regel kl. 10 en søndag omkring Sct. Hans. Det ville være dejligt hvis du/I kan komme. Til orientering er vores kontingent pt kr. 600,- om året.
Tæt forbundet med grundejerforeningen findes badebrolauget - Ellekilde Hage Badebrolaug - Badebrolauget står for driften af den meget populære badebro, som sæsonen igennem har mange gæster. Badebroen blev etableret på initiativ af et af grundejerforeningens medlemmer, Ingrid Otterdahl tilbage i 2004 - 2005.

Broen er som nævnt meget populær sommeren igennem. Vi kan kun opfordre til at du melder dig ind. Det koster bare 300 kr. om året. På hjemmesiden www.ellekildehagebadebro.dk kan du tilmelde dig elektronisk, læse vedtægter, historie etc.

Alle udsendelser, opkrævninger og kommunikation i det hele taget, bliver udsendt pr. mail. Desuden opsat i grundejerforeningens udhængsskab på hjørnet Orionvej - Sandagerhusvej. Den meste kommunikation er desuden tilgængelig på www.sandagergrundejerforening.dk. For at være orienteret og være sikker på at modtage alle meddelelser fra grundejerforeningen, bør du snarest muligt meddele din mailadresse - og meddele evt. ændring af vinteradresse eller mailadresse - til grundejerforeningens sekretær: klaus.hansen@privat.dk.

Hjertelig velkommen,

Har du spørgsmål? Kontakt formanden her.
Tilbage til indhold | Retur til hoved menu